världens finaste kelly!

hejsan, har varit i alvesta tills idag för jag träffade kelly som har permis men åker till hemmet i mon :/ sen idag gick jag kelly,mimmi och märta på marknaden jag köpte en väska sen inget mer! jag vill fan inte lösa bort pengarna på de! finns liksom affärer med bättre kvalite.. bara vad jag tycker men alla har sin egen årsikt! yes nu börjar de fan bli vinter, fryser röven av mej bara jag går utanför en sekund, så i mon blir de vinter jackan och varma skor!! yes jag  har väll inte så mkt att säga, elr jo jag älskar dej kelly! och jag hoppas ni alla har de bra? de har jag fryser lite bara, och jag saknar mn pojkvänn så enormt!!! <3 SIMON
MYCKET FINARE I VÄRKLIGHETEN E DEN!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0