Till minne av: Jamal Johansson! 2004-2005 ♥

den här är till dig,

ditt och mitt kappitel e nog slut för längesen
jag kommer aldrig glömma dig, jag älskar dej
hur ska jag klara mig nu, på egna fötter och ben
du var allt för mig! gubben du betyder för mej,
du var min bästa vän men saker förändras snabbt för dig så,
jag måste nu förstå att det aldrig blir vi igen
men för mig framstår du ändå som en allra bästa vän
hur ska jag klara mig nu? alla gånger som du fanns
jag gjorde många misstag men jag fick jämt en andra chans
men kommer du ihåg alla nätter som du rädda mig?
vafan kom  tillbaks? jag sa bara att jag älska dej
det var du o jag mot världen
, jag har förlorat min ena halva
jag e ensam  fan vad jag saknar
tiderna med dej kommer alltid få mig att le,
men det e nåt som fattas, tiderna ska va fler
du va speciell som en bror och bästa vän
bara med dej känner jag mig hel igen
jag har mina vänner, men du var som en bror
du fanns alltid där
jag saknar våra tider, jag saknar våra minnen
men lova att komma ihåg mej när jag kommer och sväva där i himlen med dje
jag e inte din älskling, men du e faktiskt min,
föralltid!!
aldrig har jag träffat nån som du
vill att det ska vara precis som förut
du va speciell som en bror och bästa vän
bara med dej känner jag mig hel igen!

Till minne av: Jamal Johansson! 2004-2005 ♥

vi alla älskar dej bror!!!!



Kommentarer
Postat av: alva

vad hände med han? :( <3

2011-11-13 @ 18:03:35
Postat av: Emilia johansson

en sak! vem e du?

2011-11-13 @ 19:47:57
URL: http://tiqiah.blogg.se/
Postat av: Emilia johansson

en sak! vem e du?

2011-11-13 @ 19:47:57
URL: http://tiqiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0