Helg!

godmogon bitches, ligger i sängen har varit nere och kollat på lite tv men de va inget kul så jag gick upp till datorn. de har varit  redigt kul dom första dagarna på veckan sen blev de bara värre och värre natti ligger på sjukhus! hon har ett svagt hjärta och hon har fått in något i kroppen hon  kan dö utav. och jag har inte träffat henne ännu, jag kanske ska ner till k-stad i dag men inte säkert, och kelly har de ju bara bra, har snackat med henne nästan varje dag! jag längtar fett mkt tills hon får permition elr kommer hem.:)   yes så ärre! men jag mår bra och allt ska snart gå och duscha,  sen klä på mej och efter de ska kanske maja och jag cykla till farmor och käka! Evelina och jag tog bilder igår dom blev fett fina jag ska lägga ut några!!! här kommer en ifl pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0