funderar fan på att byta klass!!

hellu!! sitter nu inne i klassrummet på rast, jo jag funderar på att byta klass, jag passar inte in här? jag sitter ALLTID själv och alla ignorerar mej! när jag pratar ingen lyssnar så har de alltid varit och kommer alltid vara om jag inte ta tag i detta!!! och jag vill få en utbilning jag vill lyckas i livet! jag vill flytta till kristianstad och satsa på skolan där och jag vill vara tsm med med min kille! allt känns så jävla jobbigt här! de hadde vait fett skönt att flytta till kristianstad att skapa ett nytt liv att umgås med simon natti och alla där! EN sak e säker om jag inte börjar i skolan där nu kommer jag ifl gå gymnasiet där!!!! de kan jag lova!!!!! ""hejdå! ""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0