Förlovning! <3

hej sitter hemma har yss varit ute lite :P ska snart lägga mej och sova, elr först ska jag städa och fixa lite i mon kanske jag ska träffa romina en stund sen ville victor träffas en stund.. sen ska jag nog baar vara hemma och ta de lungt njuta av livet! ah idag e de en månad och en dag simon och jag varit tsm, och en NYHET!!!! vi ska förlova oss! asså seriöst, de e seriöst har aldrig varit gladare! jag har haft många tankar om han och mej! men de e han jag älskar och vill leva med! de e just han som får mej att le och att vara lycklig! jag trivs till 1000000000 % med han! de e liksom bara han i mitt huvud han jag tänker på innan jag somnar och när jag vaknar på morgonen så e de baar han i mitt huvud jag kan vakan och börja hoppa i sängen för mitt hjärta exploderar av kärlek! BARA han i mitt huvud!  men nu ska jag fixa sen sova godnatt!!! SIMON!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0