mår rent ut sagt skit!

sitter på slöjden har nyss hämtat ipren för jag har världens huvud värk och mens-värk! och alla e så jävla taskiga idag!  jag har mens jag e fett ledsen min kille kunde ha dött, jag har bara 5 vänner som betyder mest för mej, Sonja,Matilda,Joel,Evelina och pontus! dom e värkligen mitt allt och såklart simon men han e inte min vän han e mitt liv,! alla tror han e fejk? men jag vet! HAN E INTE DE! och so läraren behandlar mej matilda och sonja olika! vi hadde datorerna öppna de hadde alla vi satt vid facebook men vi skrev mer än alla andra på skolarbetet men han sa att vi inte skrev ett skit men vad gjorde inte dom? dom satt med vid facebook. men de va VI som fick plocka ner datorerna! den börjde typ tjejerna säga till mej att jag betädde mej helt fu*kt upp! men vafan jag försvarade mej, så nu e jag sonja och matilda typ utmobbade av dom! dom fjäskar för lärarna och har dyra kläder och dom kollar enr på oss, menvafan dom ska inte vinna igen dom van i 6,an men nu jag ska stå på mej! jag mår bara så dåligt just nu! för dom tror även att jag drar in matilda och sonja i massa skit, men? nej!! men ingen förstår.. INGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0