jahopp en helt vanlig söndag i mitt liv!

hej..sitter hemma hos pappa har typ bara kollat på tv och bråkat med min lilla syrra idag, (kul)! nu e jag hemma själv för pappa och majken körde nyss iväg och hämtade nelly, så jag ska väll fixa lite käk snart. jag beställde en ny tid för min naglar, tyvär kan jag inte göra dom förens om 3 veckor typ efter jag fyllt år.. jag kommer ju få rätt mkt pengar så det som står först på listan e! SKOR,NAGLAR,FYLLA PÅ MOBILEN,KÖPA SMYCKEN
sen e de typ inget mer för jag e nöjd med livet precic som de e idag!  denna helgen kanske Miranda kommer och sover hos mej, om hon inte kommer ska jag vara med min morbror och victor ifl de inte blirav sticker jag till g-löv och träffar kompisar där! :) sen nu efter jag käkat ska jag packa,städa,duscha och fixa inför i morgon. ska ju till mamma. kommer vara räääätt så segt att sitta och vänta på bussen i en timma hela denna veckan :/
nä nu ska jag ta och lyfta på rövenoch laga mat!

PUSS & HEJ!


 kommer mer bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0