dålig uppdratering!

hellu! hihi glömde nästan bort att jag har en blogg XD nu sitter jag uppe på mitt rum och bloggar för vi har kalas och jag börjar känna mej fett trött så gick upp och satt mej vid datorn. i morgon har vi jue innebandy tunering! 7 B kommer lätt vinna! :) jo vill ni veta vad jag fått i present? en ny mobil, nytt täcke + 2 kuddar,ansikts masker, halsband,pengar :D
sen får jag ju emr på måndag när vi kommer till mamma och då ska jag göra nya naglar oxå! så de ska bli roligt, sen kommer Mattis på höstlovet så ska jag träffa han, och jag ska ju såklart vara med bejbbiiiiiiii (pontus) hihi..   men nu ska jag ner och säga hejdå till alla pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0