Sitter på slöjden.

hejsan, nu sitter jag på slöjden och typ skriver om bomull, snart ska jag ta bussen hem, när jag kommer hem ska jag duscha, byta kläder och sova. sen kommer väll pappa hem och då ska vi ut med hundarna tror jag, ifl min rygg blir lite bättre, har fått ta tre ipren idag. sjukt jobbigt e de. och jag hoppas att de blir bättre snart. jo? skolsköterskan har fixat hit en doktor som ska kolla på den, sen funderade dom om jag skulle få gå till n sjukgymnast elr något, Har typ tänkt på simon hela dagen, läste alla dikter folk skrivit om han, och då fick jag tårar oc började lipa, men man får tänka att han ha de bättre i himmlen.:´) Jag har typ börjat fundera som fan? asså typ vilkaval jag tar och hur jag gör, och jag ska absolut bättra mej, för inga val jag gjort hitils har blivit bra, elr jo att jag lämnade några vänner som absolut inte va bra!
men som sagt jag ska försöka välja bra val, och nu väler jag ett! att jobba ist för att blogga! HA de bra och sköt om er! puss
jag rekomenderar värkligen denna låten! eftersom jag värkligen älskar den, den beskriver många underbara minnen<3
http://www.youtube.com/watch?v=JWA5hJl4Dv0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0