Sitter och väntar på bussen!

tjena! sitter och väntar på bussen och dricker te med majken, Sen när jag kommer hem ska jag säkert ut och träffa en gammal killkompis, inte säkert än men tror jag ska de! Saknar älskling sjukt mkt! ska nog kolla på film med han på fredag! Liksom kärleken potus och jag ger till varandra e lite cp men underbar! Idag har vi hat någon aktivetetsdag för 8-9 har haft någon Hälsodag, och då fick vi inte vi vara med! men vi hadde mysigt ändå på morgonen hadde vi någon 5 kamp de va rätt kul faktist sen från lunch till 3 kollade vi på film men jag vet inte vad filmen handlade om för både sonja och jag somnade hon sommnade i min famn och jag i hennes! haha GULLIGT ^^<3  sen fick vi sluta en kvart tidigare för vi va så dukitga! jag fick mitt skolfoto idag! kommer en bild sen, den bilden blev inte jätte bra men den duger ska försöka ta en bättre bild sen! blev grymt med detta skolofotot! :) men nu ska jag dricka upp mitt te! puss

rätt så underbara!<3'
<3 min dag! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0