Sitter i skola och har projekt!

hellu blogen, sitter nu i skolan och  har projekt!och har sjukt ont i min rygg, ´ska snart gå och ta en ipren. jag tog en annan medicin, idag ska jag typ bara hem och fixa lite, kanske köpa hårfärg? på lördag ska jag trogligen till TC-DISCKOT!
jag vene ännu, och på fredag ska ja kanske vara barnvakt,, SÅ jag har pengar till disckot, jag har liksom fett många som kan köra så jag slipper ta bussen, haha de e ju lördag kan ju hända vad som helst?.... Jo gammel mormor åkte in till sjukhuset igår med ambulans, hennes hjärta e sjukt dåligt! ha fan inte lust att missta en till värdefull person i mitt liv!<3
vi hadde sjukt kul i skolan igår, jag,tommy,gustav,sonja,pontus lundh & Billy! :) vi va typ och lekte på en lekplats.sjukt kul va de faktikst! sen tog sonja och jag grymt mkt kort på www.thelolcam.com jag rekomenderar den sidan till er!
men nu ska jag ner till bibloteket och låna en liten bok för jag måste göra en bokredovisning om en fantasy bok! pussss
'
underbara livet med sonja!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0