sitter barnvakt,

hejsan sitter hemma hos kelly och e barnvakt åt hennes syskon, just nu kollar jag ofelia och melwin på BRATZ!  hihi den e faktikst rolig, väntar på att en kompis kanske ska komma hit och hålla mej sällskap. och jag hoppas mamma kommer snart och lämnar min mobil laddare för har typ baar 11 % kvar :S och jag måste ju svara på mina sms, haha, jag sov hos sonja inatt vi va på gården och träffade älskling och mattis, sen stack vi alla och käkade pizza! som va sjukt gott! sen typ stack vi till en åker och brottades och allt haha, sen när jag skulle åka hem idag fick sonja och jag lite ryck så vi började brottas och typ våldtog varandra,syskon kärlek elr något?  men nu vill ofelia att jag sak kolla på film med henne så ska göra de.. ha de bra! puss!

JAG OCH OFELIA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0