Matte prov idag....

Godmorgon! sitter i skv med robin och  har nyss gjort mitt matte-prov. jag kännde att de gick skit^^ asså jag suger  på matte! men men. man bir väll bättre någon gång! igår va jag och dansade sen va jag ute med mourad  och dom, sen idag ska jag väll hem och kanske kolla på film med en kompis! inget e bestämmt ännu... igår hadde vi bild men sonja oc jag hade vatten krig som vanligt! haha för vi båda två hatar bild och då kan man ju ha vatten krig ist och vi tog lite bilder, sen när jag satt och väntade på bussen typ spelade vi bingo på fritidsgården, jag vann två gånger! ;) hela mej!!!  men nu ska jag och robin spela!
pusssssssssssss
ps: har ni sett min nya fina rasta tröja? köpte den av Alle-balle för 300 kr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0