Måndag morgon!

hej, sitter nu i skolan och har matte, och jag e säääääär så ja sitter inne i ett rum och bloggar ist,,, jag har tänkt lite, och har kommit fram till att jag ska vara singel ett tag, pallar fan inte ha en kille, liksom jag va ju på tc-discot, Ifl pontus och jag inte hadde gjort slut skulle jag ju inte gå dit, för jag vet ju vad som KAN hända, sen kan jag liksom leva mitt egna liv bestämma själv träffa andra killar utan att någon blir svart sjuk, asså ja ni fattar! haha :) jo i helgen, då va jag på tc-discot på lördagen, sen på fredagen va jag med martin victor och sonja, sen när dom skulle hem drog jag till en kill-kompis... sen igår va vi på buggen, allt gick skit bra! lite trist men who cares? på lödrag ska pappa och jag ställa upp i någon sak, som vi typ hjälper till, jag ska typ lämmna lappar till dommaren och allt sånt, så jag hoppas allt går bra! jag fick typ skit mkt kläder igår av emma! Linnen,klännigar,Kjolar aaaa såna saker, snart tror jag vi slutar så nu ska jag kila! <3
PS: har ni sett vad fin moster jag har? som fixat min blogg :) puss till dej Ellinor!<3

Kommentarer
Postat av: Elly

Halloj Minis!

Vad kul att du tycker om utseendet på din blogg =D <3

Är roligt att hjälpa till ^-^ I <3 U

2011-11-21 @ 23:31:47
URL: http://dingdonglifegoeson.blogg.se/
Postat av: Emilia johansson

hihi,,, klart jag gillade den!^^<3

2011-11-22 @ 08:17:20
URL: http://tiqiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0