hat!!!

Hat'Jag hatar dig' har ni sagt det förr? Ja de har ni...Som fan att ni fucking snorungar vet vad det betyder!Hat är den lilla del av mörkret som alla människor kommer få känna, känner eller har känt.
OM ni aldrig känt hat så säg för fan inte som en jävla hop horungar 'Jag hatar dig, din bitch!'För ni vet fan heller vad det är... dra åt helvete, vännen. kom inte gråt sen jag har varnat er..'Jag hatar dej'
jag hatar dej! han e död jag vet! men vaafan de e inget att skoja om elr att skratta åt!  fan att ni fucking snorungar vet de!'Jag hatar dej, din bitch!'För ni vet fan heller vad det e... dra åt helvete, och  vännen. kom inte gråt sen jag har varnat er...!!!!! blir grymt trött på er! simon e död okej? thats not good!
ursäkta mitt lilla damp men blir trött på folk som skrattar åt döden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0