Godkväll!

hejsan sitter uppe på mitt rum och typ tar fram kläder tills i mon, sen snart ska jag hoppa in i duschen och efter de ska jag dricka mitt te och sen sova, asså jag har typ börjat sakna sommarminnerna sjukt kul hadde jag med massor och olika vänner! idag har de varit chill i skolan, har typ inte hänt ett skit förutom att jag och sonja dampade extra mkt haha en hel musik lektion satt vi och skrattade och typ tog bilder haha sjukt kul, jag kan lägga ut några bilder, sen på bilden gick vi till toan och hihi råkade a vattenkrig XD haha! men jaja man måste ju ha lite kul för F*n! nu ska ag duscha så jag inte e lika trött som idag! pussssss
''

'
'
haha! sonja jag älskar dej min bästa vän!<3

Kommentarer
Postat av: Sonja!! <3

älskar dig bästis fästis<3333

du och jag föralltid!!!<3

2011-11-07 @ 23:53:16
Postat av: Emilia johansson

underbara du!<3

2011-11-08 @ 08:21:11
URL: http://tiqiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0