FREDAGGGGGGGGG!!!

Godmorgon! sitter nu i skolan och käkar yoggi! mums, idag händer typ inget^^  elr jo, jag kanske ska till pontus!. de vet jag inte ännu de beror ju på ifl jag har en underbar pappa idag? vilket jag tror jag har! igår från klockan 4 till 9 satt jag och nelly och kollade på ANDRA AVENYN! som värkligen e de bästa programmet EVER! de kan jag lova, som sagt  har typ inget att skriva om längre, elr jo, just nu skulle vi redovisa en fucking matte-läxa som jag har gjort men hadde inte med mej, men ska försöka hänga med i,:) Jo sonja e ju sjuk. de e grymt jobbigt, eftersom de e hon som gör så mina dagar blir bra! <3 Men nu ska jag vara med på lektionen! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0