dålig uppdratering!

hej, som ni märkt så bloggar jag knappt längre, de e för jag inte orkar och för att jag har sjukt mkt att göra.Idag har jag varit  hos tadläkarn och fått en tid för jag måste värkligen kolla min and, den typ gör ont och massa sånt, så på fredag vid 08:30 ska ja dit, och jag e fett rädd för tandlärarn hatar att ligga på en bår medans dm köttar in sina järn saker i min mun. haha, snart ska jag göra lite läxor och sen blir de väll att slappa. elr nej jag måste fan städa rummet haha hadde nästan glömt de, de ser fan ut som en soptipp här inne... Frågan e de om man ska vara med i lucian i år? har typ varit de alla gångerna, kanske bara skönt att sitta uppe på läktaren och kolla på dom? inte vet jag, jag har ju tills i mon och tänka på de! känns som om jag bara får mer och mer ont i min hals, har skit ont och typ hostar hela tiden,. va i stan igår med pappa och katta, jag köpte nya jeans & knä strumpor och ett par nya vinter skor, skorna va fett fula men vafan finns typ inga vinterskor som e snygga, och dom va rätt billiga, så ja... nu ska jag städa pussssss!
'
SKOLAN IDAG! ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0