Älskar han till 100000000000000 %

hej, sitter hemma har nyss kommit hem, vetifan hur jag e som person! typ en dålig person ett förhållande för mej e typ i 1 fucking liten månad, jo som ni säkert märkt jag och pontus gjorde slut ida, så jobbigt jag älskar han så otroligt mkt! Känns jobbigt att man gör slut, helt jävla cp! jag typ gråter hela tiden, de va liksom han och ja i mina ögon! saknar han fan redan kommer dröja innan jag kommer hitta en sån fin  kille som han!  jag va liksom säker på att de skulle funka mellan han och mej, åå! säger jag bara inte så kul när man sitter inne på syslöjden och mobilen e i väskan och super glad för att få träffa han innan jag ska hem, sen så tar man upp mobil så ser man smsen, sen helt plötsligt  de slut, jag fick liksom typ panik och började lipa direkt sen kom mamma och hämtade mej, satt och lipade hela vägen hem sen stack jag hem och sov, HJÄRTAT KROSSAT IGEN!!! så fucking jobbig, men nu ska jag försäka  sova! försöka glömma fina minnen! pusss

Kommentarer
Postat av: victor hägg

Jag beklagar :(

2011-11-15 @ 20:52:15
URL: http://victorhagg.blogspot.com
Postat av: Emilia johansson

tack victor! :(

2011-11-16 @ 08:41:19
URL: http://tiqiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0