Utkast: Maj 9, 2011

hejsan liger på soffan och e sjuk,, först åkte jag till skolan sen kännde jag att jag fickont, s bad pappa hämta mej och de gjorde han,, inatt ringde mamma mej vid kl halv 3, 3 gånger, först klickade jag 3 gånger, sen fick jag ett sms som de stog att de va viktigt och då svarade jag 3, gången. jag & Nelly har fått en väska var, jag måste välja mellan en adidas väska eller conevers väska. och jag tror jag ska ta adidas väskan:) sne fickjag en ask-kopp med ett vakandeöga på? ´asså jag tyckte de va fint men jag röker inte så varför ska jag ha den? haha :P nuu ska jag ta och äta, för att jag e piss hungrig här kommer det bilder på väskorna ni får gärna välja vilken jag ska  ha genom att kommentera? puss <3


Kommentarer
Postat av: Mio

Älskade du, askkoppen råkade ligga där. Blev fel liksom!! Puss

2011-05-09 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0