okej numåstejag berätta!

tjena<3 harrast sitter typ  i 5 ornas klassrum,, ska berätta allt om helgen nu,först i fredags va jag och emma på leos-lekland sne åkte vi till sammarkand och köpte ett linne  till henne, sen blev de donken,där klädde  vi på oss sen i bilden sminkade vi oss... och efter allt de åkte vi till dädesjö och dansade satan! :) sen i lördags åkte jag till alvesta och spelade fotboll, medett lag som spelat svin länge och vi hade barat spelat 1 gång så vi förlorade med 12-0:( efter de  gickjag hem duschade  och sne gick jag till  nathalie och alle,,  senva vi ute lite,, efter de vajag ochträffade markus folinder,, haha men nu ska jag dra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0