mitt dåliga beteende

har tänkt väldigt mkt idag,,  jo så här e de, jag har börjat gilla en kille men e inte säker på att han gillar mej vilket som e jobbigt, och jag e en sån person jag e liv rädd att de ska bli som de blev mellan mej och markus,  först älskar  man varan, sen bråkar vi då försöker en kompis hjälpa till och sen blir man kär i  kompisen,,, och när tjejen gillar en annan börjar killen gilla tjejen igen när hon gillar en annan,som nog ala vet kärlek e fuckt upp!!! jag vet att de händer väldigt många men detta som hände mej va  ett rent helvete!!,, inte bara de jag bråkade med mina föreldrar och beteende mej som en *****... och jag ångrar värkligen de! för mina föreldrar betyder värkligen allt för mej... och jag borde lyssna bättre men de e jävligt svårt, när ingen förstår hur jag känner mej, och lika dant mina betyg om jag nog få ig kommer mina föreldrar vara stolta, ifl en av dom... vilket jag e glad över för jag suger i skolan,  men de bästa e väl ländå att jag försöker? vilket jag värkligen gör... och  de e inte bara mitt fel över att de går dåligt för mej i skolan, för de e lärarna,  men nu ska
 jag ner och käka med min underbara familj som jag älskar! <3




Nelly,EmiliaMaja, Mamma!

Kommentarer
Postat av: Jag

Schysst att inte ta med din pappa!

2011-06-24 @ 13:20:22
Postat av: Emilia

OMG!!! sluta lägga dej i allt!! du behöver inte läsa min blogg om du ska fitta dej

2011-06-26 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0