in my ass!

eh ja,, så här kan de vara sur,arg,förbannad,ledsen.. finns de dåligare saker som vill tränga sej in i mitt liv?förhelvete,, tack för du ljög mej exakt rakt upp i ansiktet! jag HATAR de! jag vill ha ett bra liv, utan droger,ljug,svek,och falska vänner,,, jag klarar mej bättre utan! så bara stick ifrån mitt liv.. fy helvete jag slog fan i en tegel vägg för jag va så förbannad.. men nu har jag lugnat mej lite, jag behöver nog sova lite och slappna av. :/om de går, i mon ska jag duscha,fixa mej, göra kaffe till min granne, och ut med en kompis en stund, och försöka snacka lite! sen ska jag sticka iväg med Emii lusen och träffa henne själv.. lekparken eller något? :) nu ska jag försöka sova pusshej ps:önska mej lycka till?
eh ja,, så här kan de vara sur,arg,förbannad,ledsen.. finns de dåligare saker som vill tränga sej in i mitt liv?förhelvete,, tack för du ljög mej exakt rakt upp i ansiktet! jag HATAR de! jag vill ha ett bra liv, utan droger,ljug,svek,och falska vänner,,, jag klarar mej bättre utan! så bara stick ifrån mitt liv.. fy helvete jag slog fan i en tegel vägg för jag va så förbannad.. men nu har jag lugnat mej lite, jag behöver nog sova lite och slappna av. :/om de går, i mon ska jag duscha,fixa mej, göra kaffe till min granne, och ut med en kompis en stund, och försöka snacka lite! sen ska jag sticka iväg med Emii lusen och träffa henne själv.. lekparken eller något? :) nu ska jag försöka sova pusshej ps:önska mej lycka till?
älskade Emii <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ända du gör är att klaga i din blogg.

Skiv något vettigt ist.

2011-07-30 @ 00:13:46
Postat av: Hanna

hon skriver väll vafan hon vill? i en blogg är det meningen att skriva vad man tycker! just det Emilia gör.. och jag tycker att ni eller vemfan det är som skriver ska sluta hacka på henne! Emilia jag försår dig ibland! bara skit i vissa folk <3

2011-07-30 @ 00:35:22
Postat av: Moster E

Fortsätt att blogga på Emilia! Alla kan inte blogga om mode, filmer och självskadebeteende eller hur gärna man vill dö; Det behövs folk som skriver om precis vad som helst också... (Även om vissa personer tar det som gnäll, men att gnälla är också mänskligt och en blogg är fortfarande ett ventilationsfönster där man får skriva om vad fan man vill - Det är trots allt ditt egna place). Jag tycker i alla fall att det är trevligt att kika in här inne och läsa om vad du hittar på =)<3

2011-08-02 @ 08:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0