ååååå!!!

hej,, sitter på mitt rum har svin tråkigt.. ochjag har damp för moana säger att jag e fjortis men vem fan e de som e fjortis här? jag stavar redigt jag lägger inte ut bilder på mej själv i reflexväst och sån skit.. haha .... igår v akelly och jag hos 'David & Stiffe vi fick masera dom, gammla gubber vet ni :P haha,, sen kommer jag till mamma på måndag igen hoppas jag! för då ska jag träffa en kompis som jag värkligen gillar.  snart ska jag väll gå och lägga mej om jag orkar  haha ,,, i mon blir det  SOVAAAA... om intet majken elr ågon jävel väcker mej. då kommer jag bliu förbannad i mon ska jag nog sticka och ridA om jag pallar :-)  nu ska jag borsta mina tänder och borsta håret sen hoppa i sängen :D godnatt bitches,

Kommentarer
Postat av: Thunder

Jävligt bra att säga namn jävla noob!

2011-07-16 @ 13:33:35
Postat av: Anonym

DU SKA GE FAN I MOANA FATTAR DU!!!!!!!

2011-07-16 @ 14:09:15
Postat av: Anonym

Och föresten så är fjortis ett beetende :p

2011-07-16 @ 14:09:59
Postat av: Anonym

MEN ASSÅ LÅT DOM VARA FJORTISAR OM DOM VILL , .....

DU ÄR JU OMOGEN SOM FAN!!

2011-07-16 @ 18:01:04
Postat av: Thunder

glömde en sak.

Du stavar fan inte redigt!

du stavar som en jävla kratta.

2011-07-16 @ 21:11:16
Postat av: Anonym

okej.. ni som inte vågar visa namn!!! jävla töntar :D puss puss ;*

2011-07-16 @ 22:25:57
Postat av: Moster E

Fjortis är en stereotyp; En livsstil. En kombo mellan beteende och levande, men också stil. Så enkelt är det eller ska jag gå djupare in i ämnet? Sen stavar man "Förresten" med två R och inte ett, man upprepar inte skiljetecken sjuhundraåttionio gånger efter varandra. Det sabotera rytm och tempo i text/språk. För att göra sig förstådd duger det alldeles utmärkt med ett "!" ;) Sen borde vissa kanske testa med att trycka av CAPS LOCK? Och använda sig av stor bokstav där den ska vara? Det underlättar för andra som ska läsa. Ja, jag vet inte. Tipsen är många och ni lär väl er tillslut.



Du skriver inte dåligt Emilia och meningen med en blogg är att man ska vara öppen, säga var man tycker, tänker and sooo on. =) Fortsätt med det. <3

2011-07-20 @ 08:53:50
Postat av: Emilia

haha ellinor du e fan underbar,, jag älskar dej! <3

2011-07-20 @ 14:38:10
Postat av: Moana

asså åh emilia, jag kanske tkrr att du är en fjortis?

harru nått emot deh elrrh?

& jag har ntth sakt att jah ntth är fjortis, men jag har sakt att du är jävligt mktth mer än vad jah e!

hm..föresten fjortis är jah ntth, elr jah man tkr ju olika.

& du har sakt att jah ntth ska kommentera din blogg, men du deh har jah rätt i !

för om du ser så harru skrivit mitt NAMN i din blogg , oh då har jah rätt i deh-.-

föresten du säger ju att man ska säga vad man tkrrh

jo, du är en bitch, fjortis !

& vi har sakt att vi ska låta bli varandra, men du har skrivit detta % drf har jah rätt att kommentera.



2011-07-24 @ 18:23:31
Postat av: dinmamma

FÖRFAN EMILIA LÅT MOANA VARA DIN OMGONA BITCH

2011-07-25 @ 18:47:11
Postat av: JA EXAKT!! -.-

2011-07-27 @ 19:18:12
Postat av: emilia

haha :*

2011-08-06 @ 23:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0