Skolavslutning idag ♥

Hejsan, Sitter inne på spanskan och börjar om typ 5 minuter, Jo idag slutar vi i skolan kl 18:00 ska bli fett skönt, Sen ska jag färga håret svart. Igår hadde vi innebandy turnering och i måndags fotbolls turnering, Vet inte om jag sagt detta? men jag har stukat foten, Elr ja vrickat den, Så jag va inte med, Men kul ändå... Just nu har jag brjat bli JÄVLIGT trött på folk som kallar tjejer för "horor", nu ska jag förklara vad en fucking redig hora e!
1. En som säljer sex (sköka, prostituerad)?
2. En som lever ett lösaktigt liv? Manlig motsvarighet är då horbocken, men ingen kille skälls för horbock = den eviga gamla dubbelmoralen
3. En som är otrogen? Men den angår ju endast de bägge inblandade.
4. En som har sex utan att vara gift? Endast religiösa fundamentalister anser väl detta orsak att anse någon för hora.
(DETTA HAR JAG TAGIT FRÅN EN SIDA,)

som ni ser, detta e att vara en hora, Jag har inte skrivit detta men de stog ifl detta om en hora, Jag börjar bli fett lack på att folk kallar mej hora, jag gör liksom inget av domma sakerna! Jag tycker de e grymt förnedrande att säga "hora" till en person som e de, För om man e en "hora" väljer man ju oftast de själv, Jag Har inte valt att vara hora elr att bli kallad de, Och däför tycker jag att man inte borde säga de, Liksom vad e de för liv att göra något så förnedrande som att kalla en tjej "hora" "billig" "slampa" osv... Så nu e den diskutonen slut^^ Ja ifl jag har ju stukat foten och sånt så jag går på kryckor, Men idag sket jag i dom för jag blir skit röd i händerna, Men nu börjar jag, så ha de bra! Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Man säger hora för att såra,inte för man är en.

Trodde du fattade det.

2011-12-22 @ 14:43:02
Postat av: RANDOM

gillar du stenar 0ch drakar? O-O

2011-12-29 @ 01:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0