Sjuk (y)

Godmorgon! ligger hemma i soffan väntar på att de ska bli varmvatten så man kan duscha, Sen ska jag Spela The Sims 3! Jo jag e hemma idag för jag har urinvägsinfektion Och en fucking cp äcklig förkyldning! Spenderade natte på toan och fick 3 timmars sömn, lag mej i sängen vid 9 och somnade vid 3 sen skulle jag upp vid kl 6 och hjälpa majken till bussen och allt, så har nyss kommit hem!Men ganska bra att jag e sjuk idag, för jag slipper spanskaprovet (y)... Blir typ att dricka te hela dagen för mej!har redan druckit tre koppar och de kommer bli mer, Jaha snö ute nu då? önskar den bara kan försvinna men den e välkommen tillbaka på julafton! i jul Önskar mej typ bara ett pennskin och  dom andra the sims tre, Jag önskar mej inte så mkt jag e nöjd med livet som de e? Jag har liksom en underbar familj och  den bästa pojkvännen! så jag e bara nöjd! Men nu tror jag de finns varmvatten så nu ska jag duscha så manfår lite värme i kroppen.... PUSS & KRAM!



 <3 ska krya på mej nu, ha de bra!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0