Shoppade satan igår^^

Hejsan sitter hemma på mitt rum har nyss badat sjukt skönt va de, Sen idag har jag varit ute med Sara & George, George tog med mej upp på något tak där man såg över typ halva Alvesta sjukt vackert  va de.... Jo går va jag mamma Thomas Nelly & Majken inne på grand och köpte kläder, Jag köpte för typ tusen kr för jag hadde present kort oxå, Jag köpte en svart tröa till nyår, sen en vit skjorta, två läppglans, en bh,kofta,linne ah sen tror jag inte de va något mer, Som ni säkert märkt har jag och Pontus gjort slut, Av en väldigt töntig anledning som jag inte har lust att säga här de e så jävla löjlit liksom hur lågt får man sjunka?^^Aja skit samma så e livet ju.. Men jag e stark, jag klarar mej själv..I mon ska jag dra till  Sonja och sova där, och typ umgås med henne, men nu hadde jag tänkt klä på mej! så puss hej!
Gott nytt år!







//Emilia Johansson! <3

Kommentarer
Postat av: birgitta S

your face and my ass could be twins!

2012-01-06 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0