Kära jultomten ♥

Hej Tomten! här kommer min önske lista!
1:The sims 3 nattliv
2: The sims 3 husdjur
3: Ett nytt pennskrin
4: Att få vara med min familj
5:Att alla mina sykade kompisar kan få lite hjärna
6: Att jag ska få pierca navlen snart
7: Att 2012 blir ett bra år,
Kära tomten ifl jag får domma saker e du min bby för rästen av  mitt liv :* ♥

Haha hej folket! ja ni ser min önske lista, Idag Har jag typ inte gjort ett skit, Typ haft ont jag har ju urinvägsinfektion och de gör sjukt ont.. så när jag kommer hem ska jag typ lägga mej och vila lite och ta en kopp te! Blev typ sönder mulad innan av pontus, haha så kommer typ bli ännu sjukare nu^^ tack pontus ♥  men nu hadde jag tänk Jobba lite...PUSS
// Emilia johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0