Jaha kolan igen då^^

hejsan sitter i skolan  med sonja! Saknar älskling sjukt mkt Kommer typ inte kunna träffa han på hela helgen för på fredag ska vi vara hemma, sen på lördag kommer katta och hennes barn, Blir lite kul jue :P Sen idag ska kjag få stryk fast de kommer ju kännas som ett pyttelitet myggbett.Men ja vissa människor kan inte Hjälpa sina små störningar! Ja då har man fått höra en jävla massa saker igen! JA min morsa har cancer? Ifl folk har lust att veta saker om henne kan dom gå till mej och fråga och inte till Andra som inte vet ett fuckign skit om min mamma! förlåt men jag får fucking damp på folk som snackar skit om mej och min familj! de e grymt lågt... Men som sagt jag Bryr mej inte om jag hör att en person snackar skit om mej, Men om min familj, Där går fan gänsen! palla sånna idioter som tror dom vet allt.....  Men nu hadde jag tänk Jobba! PUSS <3



// Emilia Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0