Godmorgon..

hejsan, sitter i sängen och Skriver lite, Jo, jag fick en bild på simons kista idag så jag sitter och skriver en dikt till han! Blev grymt nöjd med den dikten, Som ni kanske fattat så älskar jag att skriva dikter och sånt,De e oftast dikter om kärlek och Sorg, pappas tjej e här idag, så vi skulle säkert baka något medans hennes son och pappa e ute och jagar? usch^^ men vissa har ju sin hobby som jakt, Men ifl så vi kanske skulle baka elr något,Senare idag funderar jag på att cykla till eve om de finns tid till de....Så ska jag packa och allt, för ska ju till mamma i mon elr på måndag, men fl nu hadde jag tänkt Gå ner till dom andra! pusshej! <3

Dikten jag skrev syns inte bra men men...
// Emilia Johansson! .♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0