Glömde nästan bort att jag hadde en blogg..

hejsan, ligger i sängen och ska snart sova.Har nyss kommit hem har varit ute med Kelly Märta & Alleballe, vi har varit på gården och typ gått runt lite ute..Jo, Igår va jag hos älskling och sen kom Sonja & Matilda Ryden dit, så kollade vi på film och typ  bara myste,Sen på kvällen åkte jag hem, Sen idag då har jag bara varit med kelly vi har varit hos linda sen hennes mormor en stund... Så hela dagen har jag varit med henne, ifl hon har permis nu hon har haft de sen onsdags och åker hem i morgon :/ Men ifl jag mår bra och allt! Livet leker som sagt^^ Har typ inte orkat blogga för varit mkt nu med skolan och allt, men nu hadde jag tänkt sova! puss & Godnatt!





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0