Fuckers!

hejsan, sitter hemma i sängen och läser lite, Hadde snart tänkt sova.. Asså vissa människor tycker jag kan gå och dö! Jag vet, folk tycker att jag tycker så jävla synd om mej själv men nej! Jag förstår liksom inte vittsen, När en redan mår dåligt vaför göra de värre för den personen? Jag e sån, ifl en tjej som har de jobbigt txm slår mej jag hadde inte slagit tillbaks!För de e liksom bara omoget Jag tycker de ifl men alla har ju olika åsikter^^ Imon har jag och älskling varit tsm i två månader sjukt lycklig e jag... Finns typ inget kul att göra i alvesta längre, vill åka ner i k-stad och träffa mina vänner! Saknar livet där nere! Just nu önskar jag bara man kunde starta om livet från början och ligga i mammas famn,
Och snälla ni som kommeterar detta inlägget har ni inget snällt att kommentera skit i att göra de då trött på de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0