"Dåliga kommentarer"

Hej, sitter hemma i sängen och har nyss duschat, Jo nu e de så här Jag har börjat få jävligt många Otrevliga/dumma kommenterer på min blogg jag tycker bara de e så jävla lågt? vad e de för liv att Sätta sej och kommentera dåliga sker liksom? Och de värsta av allt e att folket inte vågar lämna namn? asså jag tycker de e så jävla omoget^^ jag bryr mej inte men jag tycker de räcker nu! Jag börjar bli JÄVLIGT lack på de! jag har min blogg för jag tycker de e kul att skirva om mej och så och när man får en kommetar tänker man såhär (åhh va kul undrar vem de e) liksom nu blir man inte glad man tittar ju fan knappt på kommentarerna?! men ifl idag har jag haft no prov, De gick väll sådär, Sen har ja varit hos pappa för jag har typ båkat med mamma  men nu e jag hemma i alvesta igen ´... mne nu hadde jag tänkt sova för jag e skit trött! puss take care! ;)

Här kommer bilden från igår! :D











söta :)





//Emilia Johansson!

Kommentarer
Postat av: sofie

Sjukt fin blogg (:

2011-12-16 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0