Arbetspass!

hellu sitter i skolan och har arbetspass! sitter inne i ett grubbrum med sonja, 'jag bloggar och hon tar kort:) Som sagt jag tar bra val, i dag på engelskan typ höll gustav och dom på? och jag va fucking cp arg och ledsen typ!
1:jag har mens
2: skolan suger K*K
3: Jag såg inget!
så allt va typ fuckat så då gick jag och satt mej längst bak i klassrummet där jag inte ser ett skit! så jah! men jag tänker  inte låta dom förstöra min utbildning!  så de e lite jobbigt! sen e jag grymt trött va uppe till två inatt och steg upp kl 6 för jag va uppe och snackade med en polare, sen typ åt jag ingen frukost idag och skolmaten smakade skit som vanligt!  men nu hadde jag tänkt dra på rast! puss
Saknar dej Simon<3

Kommentarer
Postat av: anonymxd

sv; moget!

2011-12-04 @ 17:57:38
Postat av: Anonym

Det där är inte simon..det är Cricka.se...Bara lägg ner Emilia..

2011-12-15 @ 22:28:32
Postat av: Jasmine Ohlsson

Men lägg ner va? Det är ju Emilias liv så låt det vara det! Föresten är du ju så jävla feg att du inte vågar säga vem du är så gå och ställ dej i ett hörn och pissa elr nått.



Gillar din design föresten Emilia ^^

2011-12-15 @ 23:09:07
URL: http://alifetimewithjo.blogg.se/
Postat av: Jasmine Ohlsson

Det är inte din business och föresten om du inte märkt det, så är Det Här OCKSÅ "life". Den enda skillnaden är att du sitter bakom en data skärm och säger saker som du inte skulle vågat annars. DET är life. J*****t fegt, om du inte vågar stå för det du tkr så kan du bara hålla käften. Nolla.



Du är stark Emilia, lita på det.

2012-01-01 @ 23:36:44
URL: http://alifetimewithjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0