jag MÅSTE ha chocklad!!

hej.. har varit hos eve idag har typ bara sovit ut, blev inte så mkt sömn i lördags fölr jag och eve va hos alle, och kollade på film, de va alle,eve jag och simon.. först gick jagoch eve en stund på marknaden själva sen gick vi med simon alle och många mer, sen gick vi hem till jossan ellinors kompis så va vi där till 10 sen gick vi tilltivolit men åkte aldrig en karusel, sen gick jag och eve hem och fixade oss hemma hos mejbytte omtill mys kläder och sånt sen gick vi in till alle och sov där.. haha. sen igår kte jag till eve och sovdär och nu sitter jga hemma hos pappa arg som fan!  jag har mens jag erkänner. och jag MÅSTE ha chocklad jag e ALLTID sugen på chcklad när jag har mens. och jag va nära attt köpa men jag fick inte hänga med pappa ner till affären jag hadde pengar och allt men jag fick inte! jag har provat allt möjligt för att stoppa suget.. glass,ostbågar,banan,äppel,cola,ALLT men inget funkar så snart kommer jag bryta ihop.. men innan de händer så går jag upp och lägger mej :D så de inte händer haha.. godnatt! ♥ ¨



 dennaäter jag alltid när jag har  mens :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0