Nya bloggen! :D

Hej alla blgg-läsare :) jag ska börja blogga igen! innan blev det lite problem med min blogg så va tvngen att ta bort den :( men här e jag igen :)  jag ska börja berätta lite om helgen? i fredags va jag  bara hemma och chillade :) i lördags  sov jag hos moana sen va vi på klassfesten i ggrimslöv med skaelövs eleverna:) dom kommer flytta till våran skola sen.. men aja och i lördags skulle jag träffa pontus med men han hadde ingen mobil då så det blev inget :( sen idag hmtade pappa mej hos moana vi åkte hem och jag sov typ hemma till halv ´2.. det va redigt skönt! men nu måste jag upp och fixa mej sen ska jag slagga i min sköna säng. och sen i mon ska jag till mamma det blir awsome..godnatt puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0