God natt!

cha cha bloggen.. nyss har jag snackat med pontus som va så social (eller inte) haha.innan dess va jag ute med kasper senare på kvällen gick jag med dooley lindas hund. sen efter det ett varmt skönt bad.. jag fattar inte hur världen kan vara ibl. man blir vänner inte vänner, vänner ovänner, å jag får sånna ryck på sånt! men aja inte mina problem haha men jag vet att det e de men endå . i morgon tror jag jag ska till min gammelmormor innan jag ska på dansen. men i mon börjar den halv 8 och e inne i växjö det är mkt roligare där! jag känner att jag behöver en hel dag för mej själv en resa till ett skönt land? det hadde inte varit fel :P för allt e så himmla konstigt här i världen. jag och mamma satt ute idag och pratade om min nya blogg hon tyckte att jag typ  skulle skriva om mode och sånt men jag  vet inte snälla säg något jag kan skriva om för som ni kanske har märkt ska jag börja satsa på denna bloggen. så skriv något? men nu tror jag att jag måste sova för det e skola i mon. kommer nog få sminka mej på bussen för som jag e vaknar jag 15 min innan vi måste köra till bussen haha typiskt mej :S god natt kram kram <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0