Fredag. ajjjj!!!

hej  idag e de fredag ligger i sängen med datorn för har så fuckinig cp ont i min nagel, ska berätta...okej idag i skolan va allt lungt pontus fyller år och allt, sen efter skolan hämtade mamma oss och då åkte vi hem till morfar och åt våfflor. sen va jag Emii,Lewin på lekplatsen sen gick jag in och sov, det va redigt skönt sen efter jag precis somnat ringde felicia och ville ut och blayda,sen åkte vi  till grimslöv och va där i 5-10 min men de va tråkigt så giwa hämtade oss.. så vi gick ut och blaydade igen typ i 2 timmar sen precis när vi skulle hem ramnade jag och  bröt av naglen så de gör svin ont den bara hänger, för jag har fransk manikyr och lös naglar så gör äxtra ont :( i mon tror jag att jag åker till grimslöv.. men nu ska jag kolla film och sluta tänka på en person som jag inte kan sluta tänka på? god natt sov gott love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0